Köhögés és az arc duzzanata

A 2. nap vissza a lányra már nem erős tusisz.Sem a hóna sem a hőmérsékletet, hanem a gedélix szirupot kezdtem el adni neki, de tegnap a köhögés fenyegető formákat öltött. és az arcon edemák voltak a szem alatt + a felső szemhéjak is megdőltek a dohoknál, Dumala ma ödéma jár vagy megy végbe, de mostanáig megmarad, mi ez? Ki volt ez valaha. Este valószínűleg az orvoshoz kell menni.
Irene (23/01/2007 k 14:07)

Az orvosnak nem valószínű, és nem este, és most imho. Adnám az antihisztamint (telfast, erius, klaritin), és nem adnék gedélixet.
nagyböjt © (23.01.2007 k 14:55)

úgy néz ki, mint egy allergia, de mielőtt ezt a szirupot adták volna? és ha lehetőség nyílik a gyermekek sürgősségi szobájának hívására, az allergia veszélyes a légutak duzzadásával
Tina_K © (23.01.2007 k 14:25)

Tudja, úgy tűnik, hogy allergia. próbálja meg a szenet aktiválni, ha a gyógyszer bevétele után történt, de általában antihisztaminokkal kezelik, de jobb orvos kijelölése.
sunnyday © (23.01.2007 k 14:12)

még mindig megpróbál gyorsabban eljutni az orvoshoz
Dora (23/01/2007 k 14:11)