Anémia duzzanat a lábak

Anya 84 éves.
Kicsi termetű, vékony, esszenciális tremor 40 évig

Körülbelül egy hónappal ezelőtt, egy alacsony időszaknyomás -100/60, súlyos gyengeség, a lábak duzzanata (különösen a bal oldali, az ujjak és a boka, sípcsonton) .Most ez a vizsgálat a kórházban súlyos gyomor anemii..Sdelan röntgen, ultrahang a pajzsmirigy zhelezy.Lechenie nem tervezett, azzal az eltéréssel, sorbifer, 1 vagy 2 alkalommal. Az ödéma miatt - intravénás digoxin injekció és diuretikum A petefészkek enyhén leereszkednek.
Edzés után (gyalog 2 emelet fel a lépcsőn) azt toshnit.Slabost korábban soha nem volt neveroyatnaya.Takogo.

Hogyan lehet segíteni? Lehetséges, hogy a leírt jelenségek a klonazepám hosszú távú alkalmazásából származnak? Van-e valószínűség a parazita mérgezésre? Nézd, kérlek, vérvizsgálata.

Talán nem igazán vonatkozik a kardiológia területére, de várom a nagy szakmai tapasztalatát és hűségét a szakmájához.