Hogyan lehet eltávolítani a láb duzzanatát a boka törése után?

Sebész-phlebológus-limfológus, első osztályú sebész

Üdvözlünk! 25/07/2011 elestem és eltörte a bokáját láb, gipsz 1 hónap volt, miután eltávolította a vakolat láb megduzzad, hogy a térd, láb színe elkékült, éjszakánként a duzzanat jön le, de amint elindulnak, duzzanat jelenik meg. Mi a teendő, kérjük, előzetesen mondja meg neked.

Elena, Izrael, 55 éves

Először is, meg kell tennieaz alsó végtagok vénáinak duplex szkennelése. Az erek patológiájának kivételével ezt a duzzanat a traumát követő lymphedema-ként kell tekinteni. Ebben az esetben el kell kezdeni a lábfej befűzésével és az orvosi kompressziós jersey viselésével. És ha a hatás nem - tervezi a nyirokrendszeri elváltozások (manuális nyirokelvezetés és pneumoco-compresszió speciális szájpadlási központban) elvégzését.

Tisztelettel, Elena Belyanina.

Jó napot, kérlek mondd meg vagy mondd el, hogy érrendszeri rácsban csinálhatsz, vagy csinálhat anticellulit-mézes masszázst? →